Garancia kvality nákupu:
Váš nákup s garanciou kvality a 100% istotou bezpečia. Kvalita dodávaného tovaru je pre nás dôležitá, preto spolupracujeme len s najlepšími dodávateľmi. Ak sa Vám objednaný tovar nepáči alebo s ním nie ste spokojní, máte právo ho u nás vymeniť alebo vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu.
S nami sa Vám nestane, že namiesto Vami objednaného tovaru Vám príde pekný podfuk. Garantujeme dodanie správneho - objednaného tovaru, autenticitu originálnych produktov predávaných v našom e-shope a rovnako aj kvalitu výrobkov.
V prípade akýchkoľvek komplikácií využite našu GARANCIU - telefonicky, alebo prostredníctvom kontaktného formulára nám dajte vedieť čo sa stalo, popíšte nám situáciu a po tom ako nákup preveríme Vám navrhneme taký postup riešenia problému, aby sme nákup doviedli k Vašej spokojnosti.
Vaše peniaze sú absolútne v bezpečí. Nemusíte sa báť platiť kartou online, garantujeme celkovú bezpečnosť Vašej platby a prístup k údajom o platiteľovi je nulový.
Ak by sa stalo, že tovar Vám nepríde (napr. z dôvodu poškodenia či straty zásielky kuriérskou spoločnosťou pri preprave) garantujeme Vám vrátenie peňazí a všetku administratívu vyriešime za Vás.
Ak nie som spokojný s tovarom:
Ak tovar, ktorý ste si objednali nie je podľa Vašich predstáv alebo Vám jednoducho domov nepasuje, nezúfajte. Zakúpený tovar môžete bez udania dôvodu do 14 dní zaslať späť a my Vám vrátime peniaze. Stačí nám zaslať tovar spolu s vyplneným tlačivom na odstúpenie od zmluvy.
Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste si u nás zakúpili? Takáto situácia nás vždy mrzí, ale spolu určite nájdeme riešenie problému, aby sme nákup doviedli k Vašej spokojnosti. Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom na reklamacie@pricemarket.sk a popíšte nám svoj problém. Pri zasielaní tovaru naspäť k nám vždy priložte vyplnený reklamačný list, ktorý nájdete na našej stránke.
1. krok - záručný servis spotrebičov / autorizované servisné strediská
Väčšina spotrebičov, ktoré nájdete v našej ponuke majú záručnú podporu autorizovaných servisov, do ktorých kompetencie spadá riešenie porúch v rámci záruky. Takéto strediská sú jediným subjektom, ktorý dokáže odborne posúdiť a následne odstrániť závadu. Pre urýchlenie reklamácie kontaktujte priamo záručné servisy prislúchajúcej značky. Náš tím Vám je k dispozícii a s vybavením reklamácie Vám vždy radi pomôžeme.
2. krok – napíšte nám / kontaktujte nás a spolu dohodneme ďalší postup
Pre urýchlenie reklamačného konania nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom na reklamacie@pricemarket.sk. Podrobne nám popíšte problém a spolu nájdeme čo najrýchlejšie a najvhodnejšie riešenie reklamácie. Tovar môžete odoslať na našu adresu spolu s vyplneným reklamačným listom a my sa do 30 dní postaráme o vybavenie Vašej reklamácie. Na odoslanie väčších spotrebičov k reklamácii môžete po dohode využiť služby našej kuriérskej spoločnosti (kuriér u Vás prevezme reklamovaný tovar).
Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?
- Akýkoľvek doklad, ktorý potvrdzuje, že tovar bol zakúpený na e-shope Pricemarket.sk a je v záručnej dobe. Môže to byť daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný; dodací list, potvrdenie objednávky a pod.
- záručný list (ak je povinný)
- reklamačný list, ktorý obsahuje detailný popis závady
U veľkých výrobkov ako sú napr. práčky a chladničky, sa obvykle pracovník autorizovaného servisného strediska po dohode dostaví do Vášho bydliska, táto skutočnosť je priamo závislá od zmluvných servisov jednotlivých značiek. Návštevu v mieste bydliska neposkytujú automaticky všetky autorizované servisné strediská.
Riešenie reklamácie:
Pošlite e-mail, kde uvediete:
- typ výrobku
- jeho výrobné číslo
- číslo predajného dokladu
- popis závady
Do 24 hodín v pracovné dni Vás kontaktujeme a doplníme Vám všetky potrebné informácie na doriešenie problému.
Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady (Reklamačný formulár), záručným listom a dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný. Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku.
Vzniknuté poplatky spojené s reklamáciou a vrátením tovaru si hradí spotrebiteľ. Pri zaslaní tovaru prostredníctvom dopravcu PaletExpress je cena dopravy 30€ pri zaslaní tovaru prostredníctvom dopravcu 123 kuriér sa cena pohybuje od 10€ v závislosti od váhy zásielky.