×

Garancia kvality nákupu:

Váš nákup s garanciou kvality a 100% istotou bezpečia. Kvalita dodávaného tovaru je pre nás dôležitá, preto spolupracujeme len s najlepšími dodávateľmi. Ak sa Vám objednaný tovar nepáči alebo s ním nie ste spokojní, máte právo ho u nás vymeniť alebo vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu.

S nami sa Vám nestane, že namiesto Vami objednaného tovaru Vám príde pekný podfuk. Garantujeme dodanie správneho - objednaného tovaru, autenticitu originálnych produktov predávaných v našom e-shope a rovnako aj kvalitu výrobkov.

V prípade akýchkoľvek komplikácií využite našu GARANCIU - telefonicky, alebo prostredníctvom kontaktného formulára nám dajte vedieť čo sa stalo, popíšte nám situáciu a po tom ako nákup preveríme Vám navrhneme taký postup riešenia problému, aby sme nákup doviedli k Vašej spokojnosti.

Vaše peniaze sú absolútne v bezpečí. Nemusíte sa báť platiť kartou online - Cardpay. Pri platbe online spolupracujeme so spoľahlivým partnerom - Tatrabankou, ktorá obstaráva celkovú bezpečnosť vašej platby a prístup k údajom o platiteľovi je nulový.

Ak by sa stalo, že tovar Vám nepríde (napr. z dôvodu poškodenia či straty zásielky kuriérskou spoločnosťou pri preprave) garantujeme Vám vrátenie peňazí a všetku administratívu vyriešime za Vás.

Ak nie som spokojný s tovarom:

Ak tovar, ktorý ste si objednali nie je podľa Vašich predstáv alebo Vám jednoducho domov nepasuje, nezúfajte. Zakúpený tovar môžete bez udania dôvodu do 14 dní zaslať späť a my Vám vrátime peniaze. Stačí nám zaslať tovar spolu s vyplneným tlačivom na odstúpenie od zmluvy, ktoré nájdete TU.

Viac informácií o vrátení tovaru si pozrite TU alebo v našich obchodných podmienkach.

Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na Pricemarket.sk? Takáto situácia nás vždy mrzí, ale spolu určite nájdeme riešenie problému, aby sme nákup doviedli k Vašej spokojnosti. Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom na reklamacie@pricemarket.sk a popíšte nám svoj problém. Pri zasielaní tovaru naspäť k nám vždy priložte vyplnený reklamačný list, ktorý nájdete na našej stránke.

1. krok – napíšte nám / kontaktujte nás a spolu dohodneme ďalší postup

Pre urýchlenie reklamačného konania nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom na reklamacie@pricemarket.sk. Podrobne nám popíšte problém a spolu nájdeme čo najrýchlejšie a najvhodnejšie riešenie reklamácie. Tovar môžete odoslať na našu adresu spolu s vyplneným reklamačným listom a my sa do 30 dní postaráme o vybavenie Vašej reklamácie. Na odoslanie väčších spotrebičov k reklamácii môžete po dohode využiť služby našej kuriérskej spoločnosti (kuriér u Vás prevezme reklamovaný tovar).

2. krok - záručný servis spotrebičov / autorizované servisné strediská

Väčšina spotrebičov, ktoré nájdete v našej ponuke majú záručnú podporu autorizovaných servisov, do ktorých kompetencie spadá riešenie porúch v rámci záruky. Takéto strediská sú jediným subjektom, ktorý dokáže odborne posúdiť a následne odstrániť závadu. Pre urýchlenie reklamácie kontaktujte priamo záručné servisy prislúchajúcej značky. Náš tím Vám je k dispozícii a s vybavením reklamácie Vám vždy radi pomôžeme.

Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?

  • Akýkoľvek doklad, ktorý potvrdzuje, že tovar bol zakúpený na e-shope Pricemarket.sk a je v záručnej dobe. Môže to byť daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný; dodací list, potvrdenie objednávky a pod.
  • záručný list (ak je povinný)
  • reklamačný list, ktorý obsahuje detailný popis závady

U veľkých výrobkov ako sú napr. práčky a chladničky, sa  obvykle pracovník autorizovaného  servisného strediska po dohode dostaví do Vášho bydliska, táto skutočnosť je priamo závislá od zmluvných servisov jednotlivých značiek. Návštevu v mieste bydliska neposkytujú automaticky všetky autorizované servisné strediská.

Riešenie reklamácie:

Pošlite e-mail, kde uvediete:

- typ výrobku

- jeho výrobné číslo

- číslo predajného dokladu

- popis závady

Do 24 hodín v pracovné dni Vás kontaktujeme a doplníme Vám všetky potrebné informácie na doriešenie problému.

Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady (Reklamačný_formulár TU [PDF]), záručným listom a dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný. Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienokreklamačného poriadku.

 

Vzniknuté poplatky spojené s reklamáciou a vrátením tovaru si hradí spotrebiteľ. Pri zaslaní tovaru prostredníctvom dopravcu Geis je cena dopravy 20€ pri zaslaní tovaru prostredníctvom dopravcu DPD sa cena pohybuje od 5 – 10€ v závislosti od váhy zásielky.