Garancia kvality nákupu:

Váš nákup s garanciou kvality a 100% istotou bezpečia. Kvalita dodávaného tovaru je pre nás dôležitá, preto spolupracujeme len s najlepšími dodávateľmi. Ak sa Vám objednaný tovar nepáči alebo s ním nie ste spokoný, máte právo ho u nás vymeniť alebo vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu.

S nami sa Vám nestane, že miesto balíka Vám príde pekný podfuk. Garantujeme dodanie objednaného tovaru, autenticitu produktov predávaných v našom eshope a rovnako aj kvalitu výrobkov.

Využite Garanciu - dajte nám vedieť čo sa stalo, popíšte nám situáciu nákupu, dajte nám chvílku na preverenie a našu správu o navrhovanom postupe.

Vaše peniaze sú absolútne v bezpečí. Nemusíte sa báť platiť kartou online - cardpay. Spolupracujeme pri platbe online s Tatrabankou, ktorá obstaráva celkovú bezpečnosť vašej platby a nulový prístup k údajom o platiteľovi.

Ak by sa stalo, že tovar Vám nepríde, garantujeme Vám vrátenie peňazí a všetku administratívu vyriešime za Vás.







Ak nie som spokojný s tovarom:

Ak tovar, ktorý ste si objednali nie je podľa Vašich predstáv alebo Vám jednoducho domov nepasuje, nezúfajte. Zakúpený tovar môžete bez udania dôvodu do 14 dní zaslať späť a my Vám vrátime peniaze. Stačí nám zaslať tovar spolu s vyplneným tlačivom na odstúpenie od zmluvy, ktoré nájdete TU.

Viac informácií o vrátení tovaru si pozrite TU alebo v našich obchodných podmienkach.

Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na Pricemarket.sk? Nezúfajte, vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho prístroja a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.

Sú dve možnosti riešenia reklamácie, každá však začína tým, že nás o probléme informujete a zašlete nám reklamačný list, ktorý nájdete na našej stránke.







Krok – zavolajte nám a my sa o výrobok postaráme

Menšie produkty, ako sú TV prijímače, či vysávače apod. nám môžete zaslať na naše reklamačné centrum a my sa do 30 dní postaráme o doriešenie Vašej reklamácie.

 Krok - Kontakt servisného strediska

Servisné stredisko, ktoré ste práve vyhľadali, je autorizovaným partnerom výrobcu Vášho výrobku. Zároveň je jediným subjektom, ktorý dokáže odborne posúdiť a následne odstrániť závadu.

Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?

  • Akýkoľvek doklad, ktorý potvrdzuje, že tovar bol zakúpený na e-shope Pricemarket.sk a je v záručnej dobe. Môže to byť daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný; dodací list, potvrdenie objednávky a pod.
  • záručný list (ak je povinný)
  • reklamačný list, ktorý obsahuje detailný popis závady

U veľkých výrobkov ako sú napr. práčky a chladničky, sa  obvykle pracovník autorizovaného  servisného strediska po dohode dostaví do Vášho bydliska, táto skutočnosť je priamo závislá od zmluvných servisov jednotlivých značiek. Návštevu v mieste bydliska neposkytujú automaticky všetky autorizované servisné strediská

Riešenie reklamácie:

Pošlite e-mail, kde uvediete:

typ výrobku

jeho výrobné číslo

číslo predajného dokladu

popis závady

Do 24 hodín v pracovné dni Vás kontaktujeme a doplníme Vám všetky potrebné informácie na doriešenie problému.

Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady (Reklamačný_formulár TU [PDF]), záručným listom a dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný. Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienokreklamačného poriadku.

 

Vzniknuté poplatky spojené s reklamáciou a vrátením tovaru si hradí spotrebiteľ. Pri zaslaní tovaru prostredníctvom dopravcu Geis je cena dopravy 20€ pri zaslaní tovaru prostredníctvom dopravcu DPD sa cena pohybuje od 5 – 10€ v závislosti od váhy zásielky.