×

Rýchlo a pohodlne až k Vám domov!

Ponúkame všetky obľúbené spôsoby doručenia a platby. Tovar je zákazníkovi doručovaný kuriérskymi službami 123 kuriér alebo Geis Cargo. Tovar je doručovaný najneskôr do 48 hodín od expedície z nášho skladu v pracovné dni v čase 8:00 až 17:00 hod. Pri nákupe nad 100€ je doprava zadarmo v rámci celého Slovenska. Možný je aj osobný odber priamo v zákazníckom centre v Trnave, avšak pri platbe vopred na účet alebo pri platbe kartou vopred.

Pri objednávke tovaru, ktorý je skladom, zadanej v pracovný deň do 13:00 Vám garantujeme dodanie do 24 hodín. Pri tovare, ktorý je na externom sklade je doba dodania uvedená konkrétne pri dostupnosti jednotlivých produktoch. 

Možnosti platby objednaného tovaru:

Platba na dobierku je hotovostný/kartový spôsob platby, kedy sa platí tovar až pri jeho doručení priamo prepravcovi kuriérskej spoločnosti. Dobierka na našom e-shope je spoplatnená sumou 2,59 €, s doručením balíka priamo na zvolenú adresu.

Platba kartou online je moderný a rýchly spôsob platby v internetovom obchode. Na rozdiel od platby bankovým prevodom nemusíte čakať 1 až 2 pracovné dni, kým banka spracuje Vašu platbu. Výhodou je aj to, že v čase keď si preberáte tovar už nemusíte nič platiť, tovar si len prevezmete.

Platba bankovým prevodom sa uskutočňuje vopred. Pri odoslaní objednávky sa Vám zobrazia fakturačné údaje pre prevod peňazí - tieto informácie Vám budú automaticky zaslané aj na Váš mail. Po vykonaní platby sú peniaze pripísané na náš účet za 1 až 2 pracovné dni. Tovar, ktorý je na sklade odosielame ihneď po obdržaní platby.

Ako zistíte, kedy vám tovar doručíme?

Je to jednoduché! V detaile produktu sú uvedené termíny doručenia pre daný produkt. Pokiaľ si objednávate viac než jednu položku, čas pripravenia kompletného nákupu bude závisieť od dostupnosti výrobku z košíka s najneskorším termínom dodania. Túto informáciu nájdete v druhom kroku košíka „Doprava a platba“. V prípade platby vopred (platba kartou alebo prevodom) zásielku expedujeme až po prijatí platby na náš účet. S otázkami týkajúcimi sa dostupnosti tovaru sa na nás môžete obrátiť na infolinke 02 222 05 550 v pracovných dňoch od 09:00 do 17:00 hod.

Objednanie tovaru v internetovom obchode Pricemarket.sk je veľmi jednoduché. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť:

Vyberte si tovar:

Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.

Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem. Pokiaľ sa rozhodujete medzi viacerými výrobkami, môžete si ich medzi sebou porovnať. Stačí ak pri produkte kliknete na tlačidlo porovnávača a zvolený produkt sa vám zaradí na porovnanie. Takto si vyberte všetky produkty, ktoré chcete porovnať. Dostanete sa na stránku, kde uvidíte všetky parametre vami vybraných výrobkov v prehľadnej tabuľke.

Pridajte tovar do košíka:

Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.

Ak už ste si vybrali všetko čo ste hľadali a chcete pokračovať ďalej v nákupe, kliknite na ikonku Košík v hornej časti e-shopu.

Zvoľte si dopravu a platbu:

V nákupnom košíku si môžete zvoliť spôsob dopravy a platby, ktorý Vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou cez kartu online alebo prostredníctvom bankového prevodu.

Dokončenie a potvrdenie objednávky:

Obratom náš systém zaznamená vašu objednávku a zašle Vám informačný email o jej zapracovaní. Rovnako Vás budeme informovať keď Vašu objednávku odovzdáme prepravnej spoločnosti prostredníctvom e-mailu aj SMS. Ak by ste aj napriek tomu mali akékoľvek pochybnosti o stave Vašej objednávky, môžete si ju sledovať po prihlásení do našej zákazníckej zóny.